Kaip sudaryti dietą norint prarasti svorio, kad būti formoje, be badavimo

Graži figūra, vapsvos liemuo, sveika veido spalva ir švytinti šypsena – kiekvienos moters svajonė. Tačiau kaip tai pasiekti, kaip rasti tą optimalų produktų rinkinį, leidžiantį ir svorį išlaikyti, ir gauti reikiamų vitaminų ir mineralų rinkinį? Nauji mitybos specialistų duomenys.

Visa tiesa apie faktinį produktų kaloringumą

Renkantis namų dietą lieknėjimui , labai svarbu atsižvelgti į faktinį produktų kaloringumą ir jų naudojimo vertingumą organizmui. Naujausi mitybos specialistų tyrimai teigia, kad daugelis patiekalų nėra tokie kenksmingi, kaip manyta anksčiau.

Sudarydami dietą, daugelis žmonių yra priversti atsisakyti „raudonos“ mėsos ir pereiti prie vištienos. Tačiau 100 g vištienos krūtinėlės yra 129 kalorijos, 4,8 g riebalų, o 100 g. liesos jautienos – 135 kalorijos ir 4,5 g riebalų. Bet jautiena yra vertingas geležies ir cinko šaltinis žmogui, kuo negali pasigirti vištiena.

Atsisakymas desertų, yra skausminga tema visiems, kurie laikosi dietos. Tačiau nauji, mitybos specialistų duomenys rodo, kad ledai gali būti ideali valgio pabaiga. Jie yra lėtai virškinami, o kraujas tuo pačiu, palaipsniui yra prisotinamas cukrumi. Pavyzdžiui, standartinė 75 gramų porcija, iš viso turi 114 kalorijų ir tik 6 gramus riebalų.

 svorio numetimasSvorio numetimas

Labai dažnai, sviestas yra pašalintas iš namų, svorio metimo, dietos. Tačiau to daryti nereikėtų, nes jame yra vitamino D. Du maži sumuštiniai su sviestu per dieną nepadarys daug žalos ir nepadidins cholesterolio kiekio, bet jie sugeba prisotinti kūną antioksidantais.

Seniai žinoma, kad didelis ląstelienos kiekio vartojimas, turi teigiamą poveikį virškinimo sistemai. Šiuo atžvilgiu, žmonės besilaikantys dietos, pašalina iš raciono baltą duoną, teikdami pirmenybę duonai su sėlenomis. Tai nėra visiškai teisinga, nes joje yra daug kalcio, geležies, B – B1 grupės vitaminų ir niacino.

Tokių patiekalų kaip šašlykas, taip pat nevertėtų išbraukti iš raciono laikantis dietos. Tik marinatas turėtų būti iš kefyro, citrinos sulčių arba vyno, o valgyti šašlyką reikia be padažų ir majonezo.

Pagrindiniai namų dietos principai, lieknėjimui

Teisingai maitintis yra labai svarbu. Bet prieš atsisakant daugelio Jūsų mėgstamų produktų ir pradedant laikytis dietos, Jums reikia šiuo klausimu pasitarti su specialistu. Todėl pagrindinė taisyklė – tai subalansavimas ir tikslingumas. Pasikeitus mitybos racionui, žmogus turi atsisveikinti su antsvoriu, o neįsigyti įvairių ligų, dėl daugelio vitaminų ir mineralų trūkumo maiste.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *