Dieta, kaip gyvenimo stilius: kaip teisingai maitintis?

Tikriausiai, kiekvienas turi kolegę, draugę ar pažįstamą, kuri lieknėja nuolat. Koketiškai pakelia akeles į viršų, atsisako kartu apsilankyti kavinėje, idant, ji sėdi ant dietos ir demonstratyviai valgo savo virtus salierus, kai visas ofisas užsisako sau picą. Užtai vėliau, visai netikėtai, sutinkate ją, visiškai nesulieknėjusią, kaimyninėje čeburekinėje, kemšančią koldūnus su majonezu ar čebureką, užsigeriant kokia nors kola ar alumi.

Taip, visi mes turime silpnybių, bet būti lieknėjimo procese tapo greičiau madinga, negu nuoširdus noras atsikratyti antsvorio. Jei jūs įsitikinusi, kad pas jus tikrai svorio perteklius, bet jūs nesate pasiruošusi atsisakyti smulkių silpnybių, tai reiškia, pribrendo reikalas eiti kitokiu, keičiančiu kryptį, keliu.

Dieta. Nuo ko pradėti?

Dieta
Dieta

Atsiminkite, ką patarė nepakartojamoji Faina Ranevskaja visoms, kurios sėdi ant dietos? Valgyti prieš veidrodį.
Net ir nebandžius panaudoti šį originalų metodą, galima tvirtinti, kad jis veiksmingas. Net ir netikėtai, pamatę savo atvaizdą parduotuvės vitrinoje, be preliminariai įtraukto pilvo ir antrojo smakro, mes eilinį kartą sau pasisakome: „Gana ėsti“. Tačiau, čia nevisai tiksli formuluotė, o tiksliau – ne tiksli iš pagrindų.
Sveikas žmogus, besimaitindamas teisingai subalansuotu maistu ir fiziškai aktyvus, tiesiog negali turėti antsvorio – juk gamta žmogų sutvėrė, kaip tobulą būtybę. Na, o jei svoris, vis dėl to viršija normas, reiškia kažkokia, iš organizmo sistemų, sutrikdė savo normalią veiklą. Ir taip, nuo ko gi pradėti keisti savo svorį į gerąją pusę? Dažniausiai, priežastis banali – tai išsibalansavęs gaunamų ir sunaudojamų kalorijų santykis.

Patarimai pradedantiesiems

  • Išsiaiškinkite, koks būtent, svorio perteklius ir kodėl jis egzistuoja.
  • Prisiminkite, kada pirmą kart pastebėjote savo antsvorį. Galimai, jūs sunkiai pernešėte skyrybas su mylimu žmogumi ar pasitaisėte po ligos. Tai labai svarbūs faktoriai.
  • Nuspręskite, kuo galite pasiaukoti. Jei tam, kad būtumėt laimingas ir džiaugtumėtės gyvenimu, jums būtina kiekvienas futbolo rungtynes stebėti sporto bare, prie alus bokalo ir traškučių, tai reiškia, kad šito atsisakyti neverta, o būtina pasiieškoti kitokio būdo, kuris pamažintų suvartojamų kalorijų kiekį, be tokio svarbaus praradimo.
  • Apsiginkluokite artimųjų palaikymu. Ne, nereikia jų įspėti dėl eilinės dietos. Greičiausiai, jei jūs seniai ir nesėkmingai kovojate su antsvoriu, tai jie jau prie to bus pripratę, kai jūs periodiškai juos džiuginate tokiomis naujienomis. Pasiskųskite sveikatos pablogėjimu – aukštas kraujo spaudimas, padidėjęs cukraus kiekis kraujyje, dėl antsvorio. Ir tegul jie išbara jus už neveiksmingumą ir nepamiršta kontroliuoti jūsų ateityje.
  • Pradėkite veikti tiesiog čia ir dabar. Kiek kartų jūs žadėjote sau apsilankyti sporto salėje? Daug? Bet nebuvo su kuo, nenusipirkote sportinės aprangos ir šiaip – nelabai norėjosi? Tiesiog – imkite ir pradėkite; čia, dabar, neatidėliojant.
  • Pakeiskite pirkinių sąrašą. Įpratote apsipirkinėti pagal sąrašą? Atkreipkite dėmesį į tai, kas tame sąraše vyrauja. Tai vaisiai, daržovės ar pusfabrikačiai ir skanėstai? Atsakymas į šį klausimą atskleis dar vieną strateginę klaidą, kurią ištaisyti, nereikia jokių ypatingų pastangų.

Dieta ar teisinga mityba

Kuo gi viena nuo kitos skiriasi? Jeigu pirmoji reglamentuoja trumpalaikį atsisakymą nuo eilės produktų, tai teisinga mityba reiškia, kad subalansuota mityba – ir yra jūsų gyvenimo būdas.
Alkio jausmas pasireiškia ne tik nuo tuščio skrandžio. Jei organizmas negauna vienų ar kitų medžiagų pakankamai, tai jis duos signalą smegenims, dėl būtinumo valgyti nesustojant.
Jei tų signalų negesinti, tai organizmas pereis į streso režimą ir pradės kaupti atsargas, kurios susidaro būtent iš riebalų. Todėl neabejotinai svarbu, kad į organizmą pakliūtų subalansuotas reikalingų medžiagų kiekis.

Kaip pradėti maitintis teisingai?

  • Nereikia paskirti dienos X. Tai sudarys dietos ir eilinio būtinumo jausmą. Paprastai, nuėję į parduotuvę, vietoje paruoštų kotletų, nusipirkite žalios mėsos ir natūralių daržovių, o ne pagamintų mišrainių iš vitrinos. Pastarųjų net ir gaminti nereikia.
  • Išbandykite naujus receptus. Jei priprasta norma vakarienei jums buvo dešrelės su makaronais, tai pabandykite nustebinti savo skrandį įdarytais baklažanais, išvirtais garpuodyje arba žuvies steiku. Tai ir skaniau, ir naudingiau organizmui.
  • Padarykite savo šaldytuvui inventorizaciją. Jei jame nebus eilinės rūkytos dešros porcijos, po eilinio vakarinio apsirijimo, tai jūs niekur nedingsite ir atsigulsite miegoti, užkandęs kokiu nors nekaltu saldžiuoju pipiriuku ir stikline jogurto ar kefyro.
  • Kalorijų skaičiuoti nereikia. Pasąmonėje jūs puikiausiai žinote, kaip save pamaitinti. Įsiklausykite į save – jeigu tikrai šiam momentui reikia servelato, o ne braškės ar obuolio – leiskite sau tai.
  • Atminkite, jūs ne ant dietos. Todėl nereikia taip stipriai riboti savo smulkių silpnybių, pasėdint su draugais prie taurės vyno ar bokalo alaus, retkarčiais suvalgant, kad ir picą.

Kaip numesti svorio
Geriausia dieta lieknėjimui – taisyklinga mityba. Tačiau, norint numesti svorį greitai, toks metodas netinkamas. Jei reikia greitai sulieknėti iki atostogų.

http://www.dietologija.lt/kaip-numesti-svorio-per-viena-savaite.html
Skani dieta
Kad mūsų organizmas lieknėtų, būtina sukurti kalorijų deficitą, tai yra laikytis dietos. Paprastai dietos sudarytos keletui dienų, ir žada greitą …
http://www.dietologija.lt/skani-dieta.html

7 geriausi pratimai namuose, lengvai lieknėjant
Nesudėtingi pratimai metant svorį

Kiek kalorijų reikia į dieną, kad sulieknėti?
Kiek kalorijų mes valgysime per pusryčius?


Kokią dietą geriau pasirinkti, lieknėjant? Dieta lieknėjimui, turi būti apskaičiuota taip, kad per dieną, žmogus gautų ne mažiau 1500 kilokalorijų. Čia tuo atveju, jei žmogus ne sportuoja.
http://www.dietologija.lt/kokia-dieta-geriau-pasirinkti-lieknejant.html

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *