Dieta sąnarių sveikos būklės palaikymui

Sergant sąnarių ligomis, paskirtas gydytojų gydymas gali būti nepakankamas. Dažnai gydymas nebūna nukreiptas į profilaktiką ir normalaus sąnarių darbo atstatymą. Kompleksinis priėjimas prie sąnarių problemų diskomforto, kardinaliai pagerins gydymą ar bent jau taps puikia artrito ar artrozės profilaktika. Taip pat svarbu suprasti, kad nuolatinis profilaktinių rekomendacijų laikymasis, turi lemiamą reikšmę, siekiant pilno išgijimo.
Neteisinga mityba – viena iš pagrindinių priežasčių, trukdančių sąnarių regeneracijai ir jų audinių gydymui. Panagrinėkime pagrindinius mitybos principus.

Dieta sąnariams

TSąnarių sveikata XTalT
Sąnarių sveikata

Riešutai ir sėklos

Juose gausu riebiųjų rūgščių Omega – 3; o jos garsėja priešuždegiminėmis savybėmis. Chya sėklos – vienos iš Omega – 3 šaltinių.

Riebi žuvis

Lašiša, skumbrė, sardinė ir upėtakis, taip pat turi savo sudėtyje efektyvią Omega – 3 formą, kuri blokuoja uždegimą ir lengvina sąnarių sukaustymą. Dvi ar daugiau žuvies porcijų į savaitę, būtinos žmonėms, kenčiantiems sąnarių skausmus. Taip pat sveikas patiekalų gaminimas (virimas garuose, kepimas orkaitėje), padės išvengti sveikųjų riebalų skilimo. Geriausias variantas – žuvį labai silpnai pasūdyti arba nesūdyti visiškai.

Spalvoti vaisiai ir daržovės

Įvairiaspalvių šviežių, džiovintų ar šaldytų vaisių bei daržovių vartojimas reikš, kad jūsų dieta pilna galingų vitaminų – antioksidantų, kurie kovoja su laisvaisiais radikalais ir mažina uždegimo sukeliamą žalą. Pripažintais lyderiais šia prasme skaitomi kopūstai ir brokoliai, nes tyrimai parodė, kad jie gali apsaugoti sąnarius nuo pažeidimų, dėka jų sudėtyje esančio ypatingo junginio – sulforafano.

Imbieras ir ciberžolė

Abu šie prieskoniai turi savyje labai daug stipriai veikiančių priešuždegiminių komponentų. Pasistenkite šių prieskonių dėti į kasdieninius jūsų patiekalus.

Sveikieji baltymai

Baltymai – pagrindinis komponentas, sudarant sveiką jungiamąjį audinį žmogaus organizme. Ir nepakankamas jų vartojimas, gali privesti prie raumeninės masės nykimo ir sąnarių silpnėjimo. Paukštiena, žuvis ir augaliniai baltymai, tokie kaip ankštinės kultūros – puikūs produktai, papildant sveikųjų baltymų atsargas organizme.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *