Dietos lieknėjimui – ką Jums reikia žinoti?

Metodų ir dietų gausa lieknėjimui stebina vaizduotę, o kartais net baugina. Susidaro įspūdis, kad suprasti šią įvairovę, patarimus ir gudrybes, ir pasirinkti sau asmeninę dietą beveik neįmanoma.

Šiandien yra daug dietų – prancūziška, pieno, grikių, obuolių, varškės, ir net psichologinė! Visą sąrašą išvardyti nėra prasmės, nes pagal kai kuriuos skaičiavimus pasaulyje yra daugiau nei keturiasdešimt !!! tūkstančių būdų, kuriais siekiama sumažinti svorį. Apskritai, pasirinkimas vis tiek tenka trapiems moterų pečiams. Žinoma, suprasti problemą, pasirenkant mitybą yra labai sunku.

Pagrindinis klausimas – kokia dieta yra tikrai veiksminga? Galima išbandyti daugiau nei vieną variantą ir nepasiekti norimo rezultato. Apskritai, vienareikšmiško atsakymo į šį klausimą nėra. Nes paties geriausio varianto, numesti svorio nėra, viena dietos versija gali išeiti į gera vienoms, bet pabloginti sveikatos būklę – kitoms.

Tačiau bet kuriuo atveju, nepriklausomai nuo to, kokią dietą bepasirinktumėte, yra vienas patarimas – valgyti reikia daug mažiau, nei reikalauja organizmas. Minimaliai kalorijų – tai raktas į sėkmę metant svorį.

Dietos lieknėjimui

Nepamirškite apie tokį procesą, kaip medžiagų apykaita. Kadangi pas kiekvieną žmogų ji vyksta skirtingai. Kiekvienas iš mūsų kada nors bendravo su žmonėmis, kurių apetito galima tik pavydėti ir kurie visų nustebimui – neturi nei gramo viršsvorio! O paslaptis yra būtent tame, kad šis „chūdūnia“ išnaudoja daug daugiau energijos, nei jis gauna iš suvalgyto maisto. Tai svorio netekimo pagrindas. Kalorijų turėtų būti suvartojama mažiau, o išeikvota daugiau. Dietos, kurios neatitinka „vartojimo – eikvojimo“ pusiausvyros, neegzistuoja. Tai tas pats, kad nėra maisto produktų, nuo kurių žmonės numeta svorio.

Dieta jokiu būdu neturėtų būti vertinama kaip stebuklinga priemonė, kurios dėka galima akimirksniu sulieknėti. Bet koks lieknėjimo metodas turėtų būti vertinamas skeptiškai, per savo skonio ir įpročių prizmę, fizinį ir psichologinį krūvį, kurie yra tiesiogiai susiję su gyvenimo būdu.

Kita svarbi taisyklė yra ta, kad mityba turi būti sveika, tai yra, kad žmogaus organizmas turi gauti visus reikalingus vitaminus ir mineralus, reikalingomis proporcijomis.
Teikiant pirmenybę greitoms dietoms, neverta pamiršti, kad jų rezultatas bus toks trumpalaikis, kaip ir pats metodas, kurį pasirinkote. „Greitose“ dietose siūlomas specialus mitybos rėžimas, kurio laikytis ilgą laiką tiesiog neįmanoma.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *