Efektyviausias liekninantis treniruoklis

Po to, kai tvirtai nusprendėte atsikratyti antsvorio, belieka tik pasirinkti būdą. Ką pasirinksite jūs: dietą, fizinius pratimus ar intensyviai treniruositės ant dviračio – treniruoklio? Jei jūs pasirinkote trečiąjį variantą, tada pradžioj reikia išsiaiškinti, koks treniruoklis bus efektyviausias, kovoje su antsvoriu.

Treniruokliai. Kas padės sulieknėti?

Turiu paminėti, kad treniruokliai būna dviejų tipų – jėgos ir kardio treniruokliai. Tai reiškia, jei norite stiprinti raumenis, tada rinkitės pirmąjį. Jei reikia sulieknėti – antrąjį. Kardio treniruokliai – tai velodviratis, steperis, trebnje stimuliatorius, elipsinis ir bėgimo takelis.

1. Steperis – ėjimas laipteliais.

Vienas iš populiariausių namų treniruoklių. Jis užima nedaug vietos, nebrangus ir lengva juo naudotis. Jis lieknėti žingsnis po žingsnio, imituodamas ėjimą laiptais. Į juos paprastai įmontuoja laiko ir žingsnių skaitiklius, apkrovimo reguliatorių ir pulso matuoklį. Treniruojantis su tokiu treniruokliu, po 20 minučių į dieną, jūs greit pajusite rezultatą. Bet yra ir trūkumų – treniruojantis, nelabai giliai kvėpuojama, dirba nedidelis kiekis raumenų, nedidelė judesių amplitudė. Ir išvada prašosi savaime: steperis – ne pats efektyviausias treniruoklis.

2. Velotreniruoklis – stipriai miname pedalus.

Tai, be jokių abejonių, efektyvus prietaisas, kuris padeda palaikyti fizinę formą ir tuo pačiu – lieknėti. Dėka jo, jūs sustiprinsite kojų, sėdmenų raumenis, pakelsite širdies – kraujagyslių ištvermingumą. Čia jau fiziniai krūviai rimtesni, negu ant steperio. Tačiau irgi yra trūkumas – užsiėmimai vyksta sėdint, todėl kalorijos nebus deginamos efektyviai.

Velo treniruoklis
Velotreniruoklis

3. Irklavimo treniruoklis – irkluojam ir deginam riebalus.

Tai vienas populiariausių treniruoklių, nes čia dirba beveik visi raumenys. Aktyviai ventiliuojasi plaučiai, o riebalai deginami pasiutusiu tempu. Be to, judesiai irkluojant, gerina stuburo lankstumą ir padeda ištempti raumenis. Jis tikrai būtų efektyviausias treniruoklis moterims, turinčioms kriaušės tipo figūrą, o štai toms, kurių figūros apverstas trikampis ar smėlio laikrodis, juo geriau nesinaudoti. Nuo tokių treniruočių, figūra gali vystytis neteisingai ir pasieksite kūno disproporciją.

4. Bėgimo takelis – kelias prie grakščios figūros.

Daugumos nuomone, efektyviausias treniruoklis – būtent šis. Kol jūs bėgate, dirba dauguma raumenų ir jūs giliai kvėpuojate. Ir reikia įsisąmoninti, kad šis prietaisas netinka tinginiams, nes teks intensyviai paprakaituoti.

5. „Elipsoidas“ – lengva, bet ne itin efektyvu.

Treniruojantis su šiais treniruokliais, kalorijos sudeginamos gan efektyviai, gerai ištreniruojami kojų ir sėdmenų raumenys. Visumoje, efektyvumas panašus kaip ir bėgimo takelio, bet pastarasis, vis dėl to, leidžia pasiekti geresnių rezultatų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *