Geriausias laikas pusryčiams, pietums ir vakarienei, norintiems sulieknėti

Daugelis sunerimę tuo, ką jie valgo, nes nori sulieknėti. Žinoma, mityba šiuo atveju turi būti sveika ir naudinga; bet yra dar viena lieknėjimo paslaptis. Mokslininkai savo tyrimais įrodė, kad be galo svarbus ir maitinimosi laikas.

Taip, jie nustatė, kad geriausiai pusryčiauti reikia ne anksčiau 7 val. ryto – 7: 11 min. Pietums geriausiai skirti laiką nuo 12 iki 13 valandos – geriausiai – 12: 38 min. Vakarienei, geriausias laikas – 18: 14 min. Tyrimai parodė, kad moterys, vakarieniaujančios po 20 –  os valandos, priauga kūno masės, atitinkančios dviems aprangos dydžio vienetams.

O kas dėl užkandžių?..

Dietologai taip pat nustatė idealų užkandžių laiką – 11: 01 min. 15: 14 min. 21: 31 min.  Būtent šiais laikais jūsų valios jėga nuslūgsta ir labai norisi maisto. Todėl šį jausmą reikia malšinti užkandžių dėka. Specialistai rekomenduoja užkandžiams vengti kavinukių ir barų, kur paprasta akimi matomos bandelės, torčiukai ir kiti skanumynai, pridedantys nereikalingų kalorijų.

Kokia pagrindinė taisyklė?

76 proc. Forza tyrimų dalyvių įsitikinę, kad svarbiausias valgymas – pusryčiai. 84 proc. pareiškė, kad didžiausią vaidmenį atlieka užkandžiai, nes jie labiausiai numalšina alkio sindromą ir neleidžia prisivalgyti daug kaloringo maisto.

Kas blogo tame, jei praleisi valgymo laiką?

Daugelis lieknėjančiųjų  skaito, kad, kuo mažiau valgys, tuo greičiau sulieknės. Tai yra klaidingiausia nuomonė. Kai jūs praleidžiate valgymo laiką, organizmas pradeda kaupti riebalus iš jūsų raumeninio audinio. Sulėtėja metabolizmas tam, kad susikauptų įprastoji energija. Jei pradžioje badavimo jūs pajausite kažkokią svorio netektį, tai labai greitai tas svoris sugrįš, o riebaliukai kaupsis pilvo ir talijos zonoje. O tada bus dar sudėtingiau lieknėti. Geriausia lieknėjimo mityba – trys kartai į dieną ir du – trys užkandžiai.

Ką verta valgyti tiems, kas „sėdi ant dietos“?

Jūs turite prisilaikyti taisyklės – suvartoti į dieną 1400 kalorijų. Svarbu – pradėti nuo gerų pusryčių (400 kalorijų).

Geriausias laikas valgyti lieknėjantiems

Geriausias laikas valgyti

Galimi variantai:

Tyrelė iš mėlynių, avižinė košė – 395 kal;

Kiaušinienė (221 kal)+ stiklinė apelsinų sulčių (118 kal) – 339 kal;

Sumuštinis su rūkyta lašiša (295 kal)+ kapučino (90 kal) – 385 kal.

Per pietus turite gauti taip pat ne daugiau 400 kalorijų. Organizmui reikia duoti daugiau maistingųjų medžiagų, todėl pasirinkite produktus, turinčius  daug baltymų:

Pasta su vištiena ir žirniais – 426 kal;

Daržovių apkepas – 390 kal;

Sultinys (161 kal)+ riekelė pilno grūdo duonos (155 kal) – 316 kalorijų.

Vakarienė turi būti mažiau kaloringa; maždaug – 300 kalorijų. Jums neverta prisivalgyti prieš miegą, todėl naudingi bus patiekalai iš vištienos ir daržovių:

Marinuotas viščiukas su avinžirniais – 309 kal;

Pipiras, farširuotas kalakutiena – 302 kal;

Daržovių ragu – 300 kal.

Jei būtent taip skirstysite kalorijas – jums liks vietos užkandžiams (100 kal). Pavyzdžiui: vaisiams (obuolys – 52 cal, kriaušė – 53 kal, apelsinas – 59 kal, bananas – 89 kal) ar pienui į arbatą ar kavą (100 kal).

Laikykitės šių patarimų; juk sveika mityba – sėkmingo lieknėjimo laidas. Jei valgysite nustatytu laiku, tai dienos bėgyje nejusite alkio pojūčio ir nereiks tiesti rankos į taip gundančias bandeles.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *