Į ką atkreipti dėmesį renkantis dietą

Renkantis dietą turėtų prisiminti vieną dalyką – visa mityba turėtų būti subalansuota ir sudaryta daugiausia iš tradicinių maisto produktų, charakteringų žmonėms, nes organizmas jau genetiniame lygmenyje yra pripratęs prie šių produktų.

Žinoma, visiškai atsisakyti „egzotikos“ neprivaloma, bet renkantis dietą, šie maisto produktai turi būti laikomi neesminiais ir į mitybą juos įtraukti reikia labai atsargiai. Dažnai egzotiški produktai išprovokuoja maisto alergiją, kurios vėliau labai sunku atsikratyti.

Bet svarbiausia – atidžiai išnagrinėti dietą ir nuspręsti sau, ar jos įmanoma ilgai laikytis. Jeigu dietoje dominuoja pieno produktai, o moteris nemėgsta kefyro, sūrio, varškės, tai tikėtina, kad ji negalės ištverti net savaitės.

renkantis dietą

Dietos sunku laikytis visą gyvenimą, nes yra produktų, pavyzdžiui, turinčių baltymų, kurie yra gyvybiškai svarbūs žmogaus organizmui. Ir išimti juos iš raciono yra pavojinga sveikatai.
Būtent dėl šios priežasties kai kurie dietologai neigiamai žiūri į mono – dietas, kuriose iš kasdienio raciono pašalinami visi produktai, išskyrus kokį nors vieną.

Gydytojai rekomenduoja laikytis mono – dietos tik vieną ar dvi savaites, tačiau jokiu būdu ne daugiau. Šio laikotarpio turėtų pakakti, kad, pavyzdžiui, numesti svorio kokiai nors ypatingai progai. Tačiau nereikia pamiršti, kad palikus dietą praeityje, greitai numesti kilogramai greitai sugrįžta. Būtent todėl trumpalaikė dieta nebus veiksminga stabiliam ir „ilgai grojančiam“ svorio sumažinimui.

Mono – dieta gali būti naudojama kaip pagrindinės dietos papildas ir ji gali būti naudojama vieną – dvi dienas. Tai bus taip vadinamos iškrovos dienos, kurios puikiai valo organizmą ir leidžia sureguliuoti jo darbą po nuodėmių mityboje. Idealus variantas – vienos dienos mono – dieta po naujametinių švenčių.

Iš viso išskiriama apie dvidešimt mono – dietų, tarp kurių yra ypač populiarios kefyro, žuvies, vaisių, varškės, obuolių, ir net mėsos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *