Kaip numesti svorio per vieną savaitę

Taip norisi pasitikti jį palieknėjus ir pagražėjus. Jei jūsų planuose, greitai sulieknėti iki kokio nors renginio ar iki pavasario, kai norėsite užsimauti aptempiančias kelnes ir suknutę, egzistuoja du variantai: sumažinkite racioną ir pusdienį praleisti treniruotėse. O galima priimti paprastą ir sveiką planą, dėka kurio galima gerokai sulieknėti per vieną savaitę.

Gerkite vietoje sulčių vandenį

Gerkite vandenį
Gerkite vietoje sulčių vandenį

Įvairiausi energetiniai gėrimai, sultys paketuose ir šviesus alus – kiekvienas iš jų, vienoje porcijoje, turi maždaug 100 kalorijų. Be to, šie gėrimai nepasotina organizmo; reiškia – jų vartojimas, organizmui visiškai nenaudingas. Yra gėrimų, kurių sudėtyje daug sodos ir angliavandenių. O kaip žinia, šios medžiagos sulaiko organizme skysčius, kas dažnai priveda prie aptekimų. O štai vanduo turi nulį kalorijų, nulį dažiklių, nulį angliavandenių; ir daro jį idealiu gėrimu, norint sulieknėti. Atminkite: kuo jūs daugiau išgersite vandens, tuo mažiau skysčių liks jūsų audiniuose, o medžiagų apykaita nuo to tik greitės. Į geriamą vandenį galima įdėti šiek tiek citrinos ar mėtos. Taip vanduo taps skanesniu ir primins limonadą.

Atsisakyk makaronų ir duonos patiekalų

Gerai būtų pilnai atsisakyti nuo visų baltųjų miltų gaminių, baltųjų ryžių, duonos, spagečių, lavašo – jie turi daug angliavandenių, kurie skatina pilvo pūtimą. Be to, jie greitai virškinami ir jūs, po geros valandos, pajusite alkį. O nuo tokio pojūčio nieks neapdraus nuo skanaus pyragėlio ar torčiuko. Baltuosius angliavandenius reiktų pakeisti sveikesniais produktais. Bent jau savaitei laiko, iš savo raciono išbraukite visus ryžius, duoną; o vietoje jų valgykite daržoves. Daržovių sudėtiniai angliavandeniai ilgiau įsisavinami ir padeda kovoti su aptekimais.

Darykite kardio pratimus nors pusvalandį kasdien

Sulieknėti padeda bet kokie fiziniai pratimai, kurie priverčia širdį plakti greičiau. Efektyviausiais skaitomi tie pratimai, kurie lavina kelias raumenų grupes vienu metu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *