Kaip pradėti sveikai maitintis

Pradėkite dieną nuo pilnaverčių pusryčių, tolygiai maitinkitės visą dieną ir stebėkite koks yra baltymų kiekis.
Jaustis gerai ir mėgautis savo atvaizdu veidrodyje nori visi. Tačiau kartais pasiekti tokį rezultatą būna sudėtinga.

Tačiau nereikia kankinti save dienomis, pakanka pradėti sveikai maitintis. Kaip tai padaryti greitai ir be jokio skausmo.

Pradėkite dieną nuo visaverčių pusryčių

Subalansuoti pusryčiai, Kuruose yra baltymų, ląstelienos ir sudėtingų angliavandenių jums padės kontroliuoti apetitą ir neleis persivalgyti visos dienos bėgyje. Jei jūs neturite laiko ilgai gaminti, tokiu atveju puikus pasirinkimas yra avižinė košė, varškė su vaisiais, neriebus sūris.

Teisinga mityba gali būti ne tik naudinga, tačiau ir skani.

perėjimas prie sveikos mitybos
Paprastas perėjimas prie sveikos mitybos



Tolygiai valgykite visos dienos bėgyje

Idealus dienos valgiaraštis-3 pagrindiniai valgymai ir 2 užkandžiavimai. Jokiu būdi nebaudikite dienos metu-tai labai dažnai skatina persivalgymą vakare, dėl to suprastėja miegas, o svoris kyla į viršų.

Pavalgykite prieš eidami į parduotuvę

Alkanas žmogus prekybos centre negali atlikti racionalaus pasirinkimo, kadangi jis nori visko ir iš karto. Prieš išeidami į parduotuvę suvalgykite šiek tiek vaisių arba riešutų, arba suvalgykite javainį.

Paprasti būdai pradėti sveikai maitintis

Stebėkite baltymų kiekį

Baltymai tai yra antras pagal reikšmingumą elementas žmogaus organizmui, kadangi tai raumenų statybinė medžiaga. Suaugusiam žmogui reikalingas 1 g baltymų 1 kg svorio. Jūsų svoris 65 kg? Tai reiškia, kad per dieną jums reikia suvalgyti 65 g baltymo, kurį galima gauti iš mėsos, žuvies, kiaušinio, pieno produktų, bei proteino kokteilių.

Būkite atsargūs su riebalais

Labai svarbu žinoti,kad nesotieji riebalai yra naudingesni nei kiti riebalai. Jų yra žuvyje, ikruose, riešutuose, avokadose, alyvuogėse ir sėmenų aliejuje.


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *