Kaip taisyklinga gerti vandenį dienos bėgyje, norėdami sulieknėti

Organizmas nuolat turi gautu skysčių iš išorinės aplinkos, tam, kad pastoviai atsinaujintų ląstelės ir audiniai. Būtent dėl to, reikia žinoti, kaip taisyklingai vartoti vandenį dienos bėgyje, siekiant sulieknėjimo. Mokslininkai jau seniai išvedė pagrindinius rodiklius, kurie galėtų prisodrinti žmogaus organizmą būtinąja biologine drėgme.

Kaip taisyklingai gerti vandenį dienos bėgyje

Pats pagrindinis faktorius, kas liečia išgerto vandens kiekį, siekiant lieknėjimo – tai ir yra kiekis. Mokslininkai paskaičiavo, kad normaliam organizmo funkcionavimui, suvartotų skysčių kiekis, turi atitikti kalorijų, suvartotų su maistu, kiekiui. Suaugęs žmogus, vidutiniškai per dieną suvartoja apie 2000 kalorijų, prieš kurias reikia pastatyti, atatinkamai, 2000 ml paprasto vandens.

Gerti vandenį dienos bėgyje, kad sulieknėti – reiškia, kad daryti tai reikia palaipsniui. Jokiais būdais negalima vienu kartu išgerti savo dviejų arba, nors pusės tos normos. Taip vanduo nebus gerai įsisavinamas, o ir pakenks virškinimo bei medžiagų apykaitos procesams. Jeigu jūsų gyvenimo būdas nėra aktyvus, priimkite kaip taisyklę, kas valandą, išgerti vieną stiklinę vandens ir tai – smulkiais gurkšniais. O tai ir gausis, kad per 10 valandų (praktiškai – darbo diena), jūs suvartosite 2 l vandens.

vanduo
Į dieną reikia išgerti du litrus, būtent, vandens, o ne kokio nors kitokio skysčio

Kažkiek sudėtingiau vyksta tie vandeniniai klausimai su žmonėmis, kurie aktyvūs visą dieną arba aktyviai sportuoja. Tokiu atveju detaliau reikia pasiskaičiuoti, kiek per dieną žmogus suvartoja su maistu kilokalorijų ir, remiantis tais rezultatais, atatinkamai išgerti tiek vandens. Patyrę sportininkai ir treneriai rekomenduoja padidinti tą reikšmę vienu trečdaliu; o kai kurie – 50 procentų. Treniruotės ar varžybų metu, vandens ir kalorijų organizme kiekis, greitai sumažėja, išeidamas su prakaitu. Būtent todėl ir reikia daugiau vandens, norint atstatyti bendrą kalorijų ir skysčių organizme balansą.

Kaip sulieknėti ant vandens ir ką gerti dienos bėgyje

Tiek dailiosios, tiek stipriosios lyčių atstovai dažniausiai pažymi, kad užtenka dviejų litrų vandens per dieną, kad sulieknėtume. Dėka to, ląstelės atsinaujina greičiau, riebalinis audinys formuojasi žymiai lėčiau, o kenksmingos medžiagos ir toksinai, nuolat pašalinami su šlapimu. Tačiau, kai kurie žmonės padaro klaidų, dėl kurių norimo rezultato nepasiekia.

Į dieną reikia išgerti du litrus, būtent, vandens, o ne kokio nors kitokio skysčio. Pavyzdžiui, kava, arbata, gaivinantys gėrimai (limonadai, gazuoti vandenys, alus ir kiti alkoholiai) į tą dviejų litrų normą neįeina. Maža to, visi šie paminėti gėrimai, atvirkščiai, pristabdo vandens įsisavinimą ir trukdo išlaikyti organizme šarmo – rūgšties pusiausvyrą. Jei, tarkim, ryte ir vakare išgeriate po puodelį kavos ar arbatos, tai paros vandens normą turite padidinti dviem stiklinėmis vandens. Ir dar – nepamirškite, kad vien tik taisyklingai gerti vandenį, lieknėjimo procesui to nepakanka. Atsikratyti nereikalingų riebalų ir antsvorio, be fizinių pratimų, praktiškai, neįmanoma. Ir dar reikia atsisakyti žalingų įpročių, priprasti tinkamai maitintis, ilsėtis ir sveikai išsimiegoti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *