Kaip teisingai maitintis rudenį


Priimta manyti, kad taikyti teisingą mitybą geriausiai vasarą, kai parduotuvių lentynose pilna įvairių šviežių uogų, vaisių bei daržovių. Tačiau ir rudenį tai nesudaro didesnių problemų, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio.

Paimkite alyvuogių aliejų

Kaip teisingai maitintis rudenį
Alyvuogių aliejus

Reguliarus alyvuogių aliejaus vartojimas padeda mūsų organizmui palaikyti normalų cholesterolio lygį, stiprina imunitetą, pagerina širdies – kraujagyslių sistemos darbą ir normalizuoja medžiagų apykaitą. Trys valgomieji šaukštai alyvuogių aliejaus per dieną, padės praskiesti jūsų įprastą racioną, padarant jį sveikesniu.

Užkandžiai – tai svarbu

Kaip teisingai maitintis rudenį
Riešutai

Dažnai mes, dėl pašėlusio gyvenimo ritmo, nespėjame pagalvoti apie užkandžius; bet atminkite – tai labai svarbu. Riešutai, vaisiai ar bet koks rauginto pieno produktas, puikiai numalšins alkį ir priduos jūsų organizmui teigiamos energijos.

Nepamirškite produkto sezoniškumo

Kaip teisingai maitintis rudenį
Daržovės

Ne visada vaisiai ir daržovės, subręstantys vasarą, išlieka tokie pat maistingi ir vitaminingi šaltuoju metų laiku. Rudenį jūsų racioną praturtinti gali moliūgas, pipiras, cukinija, burokėliai, salieras ir daugelis kitų rudens gėrybių.

Nepamirškite vandens

Kaip teisingai maitintis rudenį
Vanduo

Vėsiu oru organizmas ne taip reikalauja vandens, bet tai ne reiškia, kad reikia jo atsisakyti ar pakeisti jį karštais gėrimais. Vanduo padeda organizmui palengvinti visus vidaus procesus, kuriuos mes ne visada pastebime.

Naudingosios daržovių sriubytės

Kaip teisingai maitintis rudenį
Daržovių sriuba

Sriubos naudingos virškinimui, o šaltuoju metų periodu, padeda sušilti ir papildo organizmą būtinais vitaminais bei mineralais. Gausus daržovių pasirinkimas rudenį, padės jums paįvairinti įprastą racioną.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *