Keturi „naudingi“ įpročiai

Kiekviena dieta turėtų būti griežtai subalansuota. Tačiau dažnai moteriai pakanka įvesti į savo gyvenimą kelis naudingus įpročius, kad išlaikyti organizmą geros formos, o nepriaugti papildomų kilogramų.

Įprotis № 1. Kiekvieną rytą reikia pradėti nuo stiklinės gryno geriamojo vandens (ne virinto), kurį reikia išgerti griežtai ant tuščio skrandžio. Vanduo – grožio ir sveikatos pagrindas daugeliui metų, mūsų organizmas yra sudarytas 90% iš vandens, jis maitina ląsteles, pripildo jas gaivinančia drėgme. Iš to kyla smulkių raukšlių išlyginimas, oda atrodo stangri ir jauna, o kūno viduje – energijos ir pozityvumo siautulys. Vandens poveikis yra nukreiptas į kenksmingų toksinų ir šlakų pašalinimą iš organizmo. Be to, vanduo yra puikus riebalų „degintojas“! Todėl idealu, per dieną išgerti bent du litrus švaraus geriamojo vandens, ir jokiu būdu nekeisti šio kiekio sultimis, arbata ir kava!

naudingi įpročiai

Įprotis № 2. Įtraukti į savo mitybos racioną daugiau maisto produktų, kurių sudėtyje yra ląstelienos. Šis komponentas puikiai pašalina kenksmingas medžiagas iš organizmo ir tuo pačiu puikiai „blizgina“ žarnyną. Ir kaip žinoma, būtent šiame organe labiausiai kaupiasi pavojingos maisto atliekos.

Įprotis № 3. Fizinis krūvis lieknėjimui. Daug judėkite! Net tada, kai laiko labai trūksta fiziniam krūviui, niekas neatšaukė pasivaikščiojimo po miestą. Pakeiskite važiavimą liftu lipimu laiptais – ir sveikatai naudinga, ir sukauptų per dieną kalorijų eikvojimui, tai ko reikia.

Įprotis № 4. Mitybos racionas turėtų būti maksimaliai subalansuotas. Valgykite daugiau vaisių ir daržovių, raugintų pieno produktų, kaip užpilą salotoms naudokite augalinį aliejų, pakeičiant juo pagarsėjusį majonezą ir grietinę. Ir pamirškite apie greitą maistą, miltinius ir keptus produktus – tai priešai № 1 pakeliui į harmoniją ir grožį.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *