Kodėl aš nelieknėju – pagrindinės priežastys

Dažnai būna, kad žmonės, svajojantys numesti svorio, griebiasi dešimčių lieknėjimo taisyklių. Bet po kiek laiko pastebi, kad visos pastangos buvo bergždžios. Kyla klausimas: kas gi trukdo jiems lieknėti? Egzistuoja daug faktorių, trukdančių lieknėti. Daugelį jų galima pašalinti savarankiškai. Šiame straipsnyje nurodomos pagrindinės kliūtys, žmogaus kelyje, siekiant tobulos, išsvajotos figūros.

Gal dieta?

Egzistuoja šimtai „dietų“, paremtų produktais, visiškai nedarančiais įtakos lieknėjimui. Sultys, tyrelės, tam tikri vaisiai, salotos ir gėrimai, daugeliui pasirodys dietiniais. Tačiau tose pačiose sultyse gali būti tiek cukraus, kad abejotina ar tai gali įtakoti lieknėjimui. Stebėkite produktų kaloringumą ir suvalgomų saldumynų kiekį.

Svarbiausia – saikas

Tai, kad persivalgymas – tiesioginis kelias antsvoriui, žino visi. Tačiau ne visi žino, kad nepavalgymas – duoda tokį patį efektą. Jei suvartojamų kalorijų neužtenka normaliam gyvybės palaikymui, organizmas patiria stresą. Jis pradeda „taupyti“ jau esamas atsargas ir, pirmai progai pasitaikius, kaups naujas. Būtent dėl to, žmonės, pergyvenę griežtą dietą ir grįžę prie įprastos mitybos, dažnai greitai priauga svorio daugiau, negu buvo praradę.

Riebalai ir raumenys – skirtingi dalykai

„Jūs jau mėnesį kaip pumpuojate presą, o talija nesikeičia“. Viskas teisingai. Fiziniai pratimai ne tik degina energiją, bet ir augina raumenų masę. Galima turėti stiprius pilvo raumenis, bet pro riebalinį sluoksnį, jų nematysime. Be to, raumeninis audinys žymiai sunkesnis už riebalinį, todėl žmogus, kuris sveria, tarkim, 70 kilogramų, gali atrodyti lieknu ir pasitempusiu, o gali atrodyti ir „normaliai įmitusiu“. Užsiimkite fizine kultūra nuolat ir po kurio laiko, rezultatai bus matomi.

Profesionalus priėjimas

Kodėl aš nelieknėju - pagrindinės priežastys
Kodėl aš nelieknėju; pagrindinės priežastys

Prieš planuojant fizinių pratimų grafikus, geriausiai pasitarti su profesionaliais treneriais. O jei tokios galimybės nėra, reikia labai kruopščiai apmąstyti visus sportinio režimo niuansus: nuo pratimų rūšies, iki jų kiekio ir intensyvumo. Ne verta persistengti. Tačiau tingėti irgi ne valia. Jei jau pasiryžote treniruotis savarankiškai, tai siūlome paskaityti literatūrą, skirtą pradedantiesiems, kurios apstu internetinėse svetainėse.

„Penkmetis per keturis metus“ – ne mūsų variantas

Lieknėjimas – ilgalaikis ir nelengvas procesas. Todėl svarbu pastatyti sau realią užduotį ir nenusiminti, jei nenumetėte 10 kg per savaitę. Jei pasirinkote sveiką kūną, turite pasirinkti ir sveiką gyvenimo būdą.

Buhalterinė apskaita

Vesti savo kalorijų apskaitą, reikia taip, kaip vedama buhalterinė apskaita rimtoje įmonėje. Nereikia galvoti, kad vienas mažytis saldainiukas ar keli riešutėliai – ne verti apskaitos. Centas eurą taupo. Iš mažų saldainiukų gali susidaryti neblogas tortas. Tai padės jums matyti jūsų mitybos, realią situaciją.

Nekankinkite savo valios

Neverta bandyti savo tvirtumo. Jei ant lentynos yra keli šokoladukai, tai greičiausiai, jų greitai ten neliks. Būtina atsikratyti visų gastronominių pagundų, esančių šaldytuve. Bent jau padaryti taip, kad nepakliūtų po akimis.

Tai paskutinė serija…

Sveikas miegas – svarbi dedamoji, lieknėjimo procese. Nepamiegojimas, varo organizmui stresą ir daro įtaką antsvoriui. Šis mechanizmas surištas su hormoninės būklės sutrikimais. Dieną valgome ir judame, naktį – miegame ir ilsimės; taip užprogramuota gamtos dėsnių. Todėl mėgiamo serialo paskutinę seriją, reikia atidėti rytdienai.

Žiūrėkite į save

Nereikia galvoti, kad trumpas pasivaikščiojimas kelis kartus per savaitę ir atsisakymas, vieną kartą, būnant svečiuose, nuo saldaus torčiuko – tai ne tikras žygdarbis, pakeliui į lieknėjimą. Vienas pasivaikščiojimas tam, kuris iš viso nevaikščiojo, tai tas pats, kas intensyvi treniruotė sportininkui. Nežiūrėkite į kitus; jūsų treniruotė skiriasi nuo kitų ir skirta tik jums. Klausykitės tik savo kūno ir sielos ir visada duokite jiems adekvatų krūvį, kad jie sekantį kartą nesakytų: „Pasiliekam šiandien namie, aš daugiau nebegaliu“.
Visų šių faktorių pagrindas, glūdi paties lieknėjančiojo veiksmuose. Iš anksto pagalvokite, kaip jums palengvinti savo dietą, fizinius pratimus, gyvenimą ir nedarykite neapgalvotų poelgių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *