Kaip suploninti kojas

Įvairios priežastys gali privesti kojas prie tokios būklės, kad jūs būtinai norėsite daryti žygius, kad tik jas paploninti. Problemą galima spręsti įvairiapusiškai, bet geriausiai tai daryti kompleksiškai.

1. Svarbus žingsnis, be kurio negalima apsieti – fiziniai pratimai. Jums reikalingi reguliarūs užsiėmimai. Geriausiai treniruotis greitu tempu ir su nedideliu svoriu. Sunkūs svoriai augins raumenis, nuo ko kojos dar labiau gali sustorėti; o jums kol kas tai nereikalinga. Svarbu, išlaikyti tempą ne mažiau 20 minučių ir nedaryti ilgų pauzių. Labai efektyvūs pratimai ant dviračio – treniruoklio.

2. Stebėkite savo mitybą. Treneriai tai vadina „pasidžiovinimu“. Šiuo metu iš raciono reikia pašalinti ar bent minimizuoti paprastųjų angliavandenių (saldumynai, miltiniai, krakmolingieji patiekalai) vartojimą. Taip pat pasistenkite mažiau vartoti riebiųjų patiekalų.

Ką daryti kad kojos butu plonos

fiziniai pratimai
Pratimai šlaunimis

3. Masažas (kojų, bendras, anticeliulitinis) labai teigiamai paveiks jūsų kojų būklę. Svarbu – daryti tai reguliariai, ne rečiau dviejų kartų per savaitę. Masažas pagreitina kraujotaką toje zonoje ir padeda greičiau pašalinti toksinus. Raumenys po masažo atstato tonusą, oda pasitempia ir tampa elastingesne.
Nenusivilkite, jei neturite laiko ar pinigų, lankytis pas masažistą. Efektas nuo savarankiško masažo, taip pat jus nustebins.

4. Anticeliulitiniai kremai efektyvūs tik tada, jei juos sutapatinti su kitais veiksmais. Jei jūs nedarysite fizinių pratimų ir nekreipsite dėmesio į mitybą – pirkti brangius kremus, bus beprasmiška. Bet jei jūs vykdysite tai, kas aprašyta aukščiau ir prie to dar naudosite kremus, suliekninsite savo kojytes dar greičiau.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *