Kokią dietą geriau pasirinkti, lieknėjant?

Geriausia dieta lieknėjimui – taisyklinga mityba. Tačiau, norint numesti svorį greitai, toks metodas netinkamas. Jei reikia greitai sulieknėti iki atostogų ir netekti nuo 2 iki 5 kilogramų, galima per savaitę padaryti vieną ar dvi, iškrovos dienas.

Dieta lieknėjimui – kaip numesti svorio greitai

Daugumas dietų lieknėjimui, grindžiamos stipriu suvartojamųjų kalorijų kiekio ribojimu. Dienos racionas gali būti paskaičiuotas 1000 kalorijų ar netgi mažiau. Dietologai prieš „bado dietas“. Remiantis jų tyrimų duomenimis, esant dienos racionui iki 1000 kalorijų, organizmas pradeda taupyti vidinius resursus, tame tarpe – ir riebalus. Medžiagų apykaita sulėtėja ir normalizuoti ją po to, labai sudėtinga.

Tokia būklė, kai svoris stovi vietoje, nors racionas daugiau nei skurdus, vadinama „Plato efektu“. Ji gali tęstis ganėtinai ilgai, kol žmogus nesuaktyvins fizinės veiklos ar nepereis prie tinkamos mitybos.

Todėl efektyvi dieta lieknėjimui, turi būti apskaičiuota taip, kad per dieną, žmogus gautų ne mažiau 1500 kilokalorijų. Čia tuo atveju, jei žmogus ne sportuoja.

Jei sportuojama reguliariai, tai dienos raciono normą galima pakelti iki 2000 – 2200 kkal.

O jeigu numesti dar kelis papildomus kilogramus, pasinaudokite iškrovos dienomis. Iškrovos dieną galima vartoti tik vandenį – geriau mineralinį arba vitamininį kokteilį. Per dieną reikia išgerti ne mažiau, kaip 2,5 l skysčių. Vanduo padeda išvesti iš organizmo toksinus ir dalinai palaikyti soties jausmą, kuris leidžia lengviau iškęsti alkį tą dieną.

Teisinga mityba – geriausia liekninanti dieta

dieta
Ką valgyti, norint numesti svorio

Gydytojai ir dietologai, vienu balsu tvirtina, kad, norint sulieknėti, reikia teisingai maitintis ir užsiimti sportu. Turint antsvorį, teisinga mityba,norimus rezultatus duoda gan greitai. Ji pasireiškia saldumynų, miltinių patiekalų, riebių, keptų, rūkytų produktų atsisakymu. Raciono pagrindas – liesa paukštiena, žuvis, jūros produktai ir įvairiausi vaisiai bei daržovės. Duoną valgyti leidžiama, bet ji turi būti rupiai maltų miltų ir ne daugiau dviejų riekelių per dieną.

Pavyzdinis dienos racionas, teisingai mintant;

  • Pusryčiai: du kietai virti kiaušiniai ir greipfrutas
  • Priešpiečiai: obuolys
  • Pietūs: daržovių salotos, žuvis, paruošta garuose, vištienos sultinys su ruginiais džiūvėsėliais
  • Užkandis: natūralus jogurtas
  • Pavakariai: kepta ruginė duona su medumi ir vaisiais
  • Vakarienė: vištos krūtinėlė su daržovių salotomis

Kaip matosi iš dienos valgiaraščio, jis ganėtinai gausus. Alkio jausmas, dėl dviejų tarpinių užkandžių, nespės pasireikšti. O be to, minėtieji produktai lengvai keičiami kitais – taip pat lengvais ir naudingais organizmui. Pavyzdžiui, varške, liesa jautiena, kalakutiena, jūros produktais (krevetės, midijos) ir kt.
Priprasti teisingai maitintis, nėra sunku; reikia tik labai norėti susitvarkyti su savo svoriu. Po savaitės, dviejų, naudingi produktai taps įprastais, o pokyčiai taip pat jau bus juntami: pagerės odos būklė (sušvelnės, taps tampresnė, neliks spuogų), laisviau gulės rūbai. O proceso pagreitinimui – pridėkite fizinius pratimus. Viso 20 minučių mankštos prieš pusryčius, atstos pilną treniruotę. Svoris nueis greičiau, negu nuo liekninančios dietos.


Į ką atkreipti dėmesį renkantis dietą
Dietos sunku laikytis visą gyvenimą, nes yra produktų, pavyzdžiui, turinčių baltymų…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *