Lieknėjimo būdai. Antsvorio problemos sprendimas

Kovos procesas su antsvoriu yra pakankamai sudėtingas, kadangi būtinai abejosite dėl sėkmės arba pasidavimo.

Penki žingsniai link problemos sprendimo

Pirmas žingsnis: pradėti rašyti mitybos dienoraštį

Mitybos dienoraštis yra labai efektyvus įrankis kovojant su antsvoriu. Jis padės jums surasti silpnas jūsų mitybos vietas ir padės jums pakoreguoti mitybos įpročius. Į šį dienoraštį reikia įtrakti visą maistą, kurį jūs valgote dienos bėgyje, net jei tai bus tik vanduo arba obuolys.

Tam, kad būtų vedamas mitybos dienoraštis reikia atskirti popieriaus lapą į keturias kolonas:

  • Valgymo laikas;
  • Kas buvo suvalgyta;
  • Kaip ir kur tai vyko (kavinėje, keliaujant į darbą);
  • Jūsų pojūčiai ir mintys valgant («buvo skanu» — teigiama emocija arba «Kodėl aš suvalgiau antrą gabalėlį torto? » — neigiama emocija).

Tokį dienoraštį reikia vesti mažiausiai savaitę ir tuo metu nereikia riboti savo raciono arba laikytis kokios nors dietos. Šio dienoraščio tikslas surinkti realią informaciją apie jūsų mitybos įpročius. Po savaitės jūs galėsite peržiūrėti savo įrašus ir išsigąsite kiek daug nereikalingo maisto jūs suvalgote.

Antras žingsnis: sužinoti viską apie sveiką mitybą

Yra būtina aiškiai suprasti, koks maistas yra naudingas ir koks žalingas, kas tai yra baltymai, riebalai ir angliavandeniai, kur yra šių maistinių medžiagų ir kokiu metu juos reikia vartoti. Tokios žinios padeda suprasti, ko truks jūsų racione ir ko jūsų racione yra per daug.

Trečias žingsnis: pradėti savo raciono sveikatinimą

Pradžioje yra būtina sumažinti vartojamų kenksmingų produktų kiekį (greito maisto, saldžių gėrimų, kepinių), stenkitės pašalinti nereikalingus užkandžiavimus ir valgyti lengvą vakarienę. Vis gi šiame etape labai svarbu nesiimti labai griežtų dietų, kadangi jei jūs visą laiką netinkamai maitinotės, tokiu atveju griežta dieta gali suteikti visiškai priešingą efektą: jus būtinai nutrūksite, pradėsite persivalgyti ir atitinkamai galite priaugti nereikalingo svorio, sversite dar daugiau nei pradžioje (tai yra taip vadinamas jo – jo). Reikia įsiminti, kad žmonėms, kurie turi antsvorį griežtos dietos nebus veiksmingos.

Kova su svoriu
Kova su svoriu

Ketvirtas žingsnis: valgyti sveikus produktus

Pradėdami nuo nedidelės mitybos korekcijos, reikia palaipsniui iš raciono pašalinti kenksmingus produktus – majonezą, kečupą. Juos reikia pakeisti naudingesniais variantais: pradedant nuo mitybos režimo koregavimo, palaipsniui reikia išbraukti grietinės padažus, taip pat reikia pašalinti bulvių košę. Labai svarbu, kad neatsisakytumėte viso savo mėgstamo maisto: galima sau leisti šiek tiek kenksmingų produktų (pavyzdžiui, gabalėlį torto), tačiau tai galima daryti tik tokiu atveju jei jūs sveikai maitinsitės visą savaitę.

Penktas žingsnis, paskutinis: prijungti fizinį krūvį

Tai tikriausiai yra sudėtingiausia, kadangi pakeitus mitybos režimą žmogaus organizmas kovoja su fizinio aktyvumo lygio padidinimu. Kai yra padidinamas fizinis aktyvumas, labai svarbu įvertinti teigiamus rezultatus – tai padidins motyvaciją: pavyzdžiui, jei jūs pradėjote daug vaikščioti, tokiu atveju su laiku dings jūsų dusimas. Teigiami rezultatai ir malonumas iš šio proceso tai yra pati didžiausia motyvacija fiziniam krūviui.

Svarbiausia — nepasiduoti!

Taigi reikia duoti dar vieną naudingą patarimą: atsarginiu atveju su savimi turėti šokoladuką. Jūs žinosite, kad jums nereikia atsisakyti saldaus ir galite suvalgyti šokoladuką bet kuriuo metu, tačiau pasistenkite kaip galima labiau atitolinti šią akimirką. Ir galų gale atsikratykite žalingų mitybos įpročių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *