Kvėpuojamoji gimnastika: šalin viršsvoris

Kovojant už liekną figūrą, veiksmingiausiu būdu, priimta laikyti sportą ir dietas. Tačiau ne visiems tai priimtina ir dėl sveikatos problemų ir dėl tingėjimo. Tokiems žmonėms yra alternatyva.
Jiems galima pasiūlyti kvėpuojamąją gimnastiką. Kai kurie mano, kad tai lengvabūdiškas pasirinkimas lieknėjimui, tačiau, pravestų daugelio tyrimų metu, įrodyta, kad tai, ganėtinai veiksminga ir efektyvi priemonė. Čia lieknėjimo procesas paremtas pilnu organizmo prisotinimu deguonimi principu. Būtent oksidacijos procesai organizme, sugeba suaktyvinti metabolizmą. Deja, ekologinė dabarties aplinka, kvėpuojant įprastai, nesugeba gerai aprūpinti organizmą deguonimi, dėl esančių ore daugybės žalingų medžiagų, blokuojančių pilną deguonies įsisavinimą.
Kvėpuojamosios gimnastikos veiksmingumas lieknėjimui
Egzistuoja daug realių pavyzdžių, kurie iliustruoja, kaip galima sumažinti kūno masę, darant kvėpavimo pratimus, viso – 15 minučių. Be to, tokia gimnastika pagerina bendrą organizmo sveikatos būklę. Tokios gimnastikos privalumai akivaizdūs:

  • Geriau virškinamas maistas;
  • Atbunka apetitą skatinantys refleksai;
  • Stiprėja imunitetas;
  • Geriau skaidomi organizme riebalai;
  • Atsiranda energijos antplūdis;
  • Susibalansuoja nervinės sistemos veikla.

Gausus deguonies patekimas į organizmą, greitina į organizmą patekusio maisto produktų perdirbimą į energiją. Greitesnė energijos apykaita organizme, įtakoja greitesnį ir efektyvesnį kalorijų sudeginimą. Riebaliniai audiniai greičiau oksiduojasi, todėl, gausus kvėpavimas – kelias į lieknėjimą.

Kvėpuojamoji gimnastika lieknejimui

Kvėpuojamoji gimnastika
Kvėpuojamoji gimnastika

Dar vienas labai teigiamas veiksnys – deguonies pagausėjimas organizme, padeda išsivalyti nuo kenksmingų toksinų ir kancerogenų. Teisingas kvėpavimas sugeba apsisaugoti nuo streso, kuris paskatina dažnesnius užkandžius. Ne veltui yra sakoma, pykčio priepuolio metu: – „Įkvėpk giliai tris kartus“. Tai yra išbandyta ne vieno tokio atvejo metu.

Kame gi tokios gimnastikos lieknėjimo paslaptis?

Kiekviena kvėpavimo gimnastikos metodika pagrįsta diafragminiu kvėpavimu. Lyginant su įprastu kvėpavimu, šis yra žymiai gilesnis. Toks kvėpavimas skatina kraujo apytaką į gyvybiškiausius vidaus organus ir audinius prisotina deguonimi.

Pagrindinis tokių užsiėmimų rezultatas – jaunatviškumas, budrumas, grožis ir organizmo šviežumas. Šiais laikais, įsisavinti kvėpuojamosios gimnastikos įgūdžius, galima jau ne tik savarankiškai, bet ir vadovaujant patyrusiems treneriams. Gilus ir ramus kvėpavimas naudojamas daugelyje rytų šalių sporto ir mankštos pratimuose, įskaitant ir jogą ir gigongą.

Diafragminio kvėpavimo pavyzdys

Kvėpavime egzistuoja 4 fazės, kurios išskiriamos, kvėpuojant pilnai sveikam žmogui, esant ramybės būklėje. Įkvėpio fazė, trumpas užsilaikymas viršutiniame taške, iškvėpimas ir trumpas užlaikymas apatiniame taške. Krūtinės ląsta, prie įkvėpio ne pasikelia, o leidžiasi žemyn. Pilvas, tuo tarpu, pradeda pūstis, masažuodamas visus vidaus organus. Iškvepiant, nesistenkite įtraukti pilvo. Plaučiams susitraukiant, pilvas pats grįš į savo padėtį.
15 minučių kasdien, leis jums pasiekti norimo rezultato.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *