Lieknėjimas namų sąlygomis: esami būdai, jų trūkumai ir privalumai

Dailiosios lyties atstoves pastoviai kankina klausimas: „Kaip greitai atsikratyti viršsvorio?“ Ypač tokia tema tampa aktualia, kokiai nors progai pasitaikius – vestuvės pas draugus, atostogos prie jūros, korporatyvbinis vakarėlis ir tt.
Nepaisant to, kad dietologai nuolat tvirtina dėl teisingos mitybos ir minimalaus fizinio aktyvumo būtinumo, didžioji dauguma merginų susizgrimba tada, kai ateina paskutinė minutė. Būtent dėl to dažnai tenka stebėti situaciją, kada iki X dienos lieka kelios dienos ar savaitė, o suknelės sagtis per 5 cm nesueina, užpakalinis užtrauktukas plyšta, bet neužsisega ir tokių problemų galima išvardinti begales. Štai tuo momentu ir prasideda panika, ašaros, bandymai radikaliai numesti nekenčiamus kilogramus.

Greito sulieknėjimo populiariausi būdai

pratimai dailiam ir plokščiam pilvukui

Šiais laikais, kylant technologijų lygiui, dėl ko žymiai pagerėjo įvairių medicininių, biologinių, fiziologinių tyrimų kokybė, šiuolaikinės moterys gali surasti daugiau variantų, kaip sutvarkyti savo figūrą, per maksimaliai trumpą laiką, o dar geriau – beveik neišeinant iš namų. Liekninančios tabletės, ekspres – dietos, varginančios kasdienės treniruotės, šlapimą varantys ir vidurius liuosuojantys preparatai, karštos antklodės, specialios bado dietos – čia tik nedidelė dalis to, ką patiria merginos ir moterys, neužilgo iki laukiamos dienos. Tačiau, reta kuri susimąsto, kokią žalą organizmui duoda tokie ekstra – lieknėjimo metodai.

Įspūdingų rezultatų galima pasiekti vykdant modelinę, kefyrinę ar geriamąją dietas – per tris dienas, numušama 3 – 5 kilogramai. Tačiau šie metodai pagrįsti labai žemu kaloringumu ir labai skurdžiu racionu. Bet jei visviena, jūs nusprendėte pasirinkti tokį lieknėjimo būdą, prieš tai darant – pasikonsultuokite su gydytoju. Taip jūs galėsite išvengti sveikatos problemų, kurios kils dėl greitai netektos dalies kūno masės.

Panaikinam kelis kilogramus, iškrovos pagalba

Lieknėjimas
Lieknėjimas

Jei aptikote savyje pora – trejetą kilogramų viršsvorio, tai atsikratyti jų galima ir be griežtų dietų. Čia gerai save užsirekomendavo iškrovos dienos, kurios pasižymi aukštu efektyvumu ir pastoviu valgiaraščiu. Populiariausiomis iškrovos dietomis skaitomos:

  • Žalioji arbata ir pienas (taip vadinama pieno – arbata). 1 – 3 dienų bėgyje, leidžiama išgerti iki 6 puodelių žaliosios arbatos, sumaišytos su pienu 50/50. Toks būdas padės ne tik numesti kelis kilogramus, bet ir panaikins patinimus, normalizuos žarnyno darbą, pagerins medžiagų apykaitą. Pajutus aštrų alkio jausmą, galima suvalgyti vieną žalią obuolį arba saujelę razinų.
  • Vanduo su citrina. Šį metodą panaudojo žinoma dainininkė, Beyonce, prieš įteikiant jai vieną muzikinę premiją. Maistą prie tokios „dietos“ pakeičia šiltas vanduo, į kurį įdedama 1 arbatinis šaukštelis medaus ir pusės citrinos sultys. Norint pasiekti maksimalaus efekto, į gėrimą galima įberti raudonų maltų pipirų, kurie pasižymi aukšta riebalų deginimo savybe. Nežiūrint į efektyvius rezultatus, toks metodas netinkamas moterims, turinčioms problemų su virškinamuoju traktu.
  • Vanduo ir… Jei kelias dienas maitintis išskirtinai vandeniu (šaltu ar šiltu), tai nesunkiai galima atsikratyti nuo 2, iki 4 kilogramų. Tačiau reikia atminti, kad jūsų laukia nuotaikos pablogėjimas, mieguistumas, alpimas nuo bado ir kiti negatyvūs reiškiniai. Jūs pasiruošę pasiaukoti vardan figūros? Jeigu taip – pirmyn.
  • Kefyrinė iškrova įrodė savo efektyvumą. Per vieną – dvi, tokios dietos dienas, paprastai, nueina 3 kilogramai. Per dieną galima išgerti ne daugiau 1 litro rūgštaus, lieso pieno produkto.
Kefyro iškrovos dieta
Kefyro iškrovos dieta

Nepriklausomai nuo to, kokį lieknėjimo būdą jūs pasirinksite, rezultato ilgai laukti neteks. Išskyrus prarastų kelių kilogramų, kelių centimetrų nuo pilvo ir šlaunų, pas jus pagerės odos būklė, normalizuosis virškinimas, išsilygins veido spalva ir dings patinimai. Geriausiai iškrovas daryti vieną kartą į savaitę – tik taip jūs galėsite palaipsniui lieknėti ir išlaikyti pasiektus rezultatus.

Medikamentinis lieknėjimo būdas

lieknėjimo metodas
Lieknėjimo metodas

Genėtinai aukštu populiarumu pasižymi, moterų tarpe, medikamentinis lieknėjimo būdas. Tačiau, besivejant liekną figūrą, daugelis moterų pamiršta, kokią žalą organizmui padaro vienų ar kitų preparatų reguliarus vartojimas.
Šiandien lieknėjančios moterys atiduoda pirmenybę žolinėms arbatoms, šlapimą varantiems preparatams (pavyzdžiui, furosemidas), kalorijų blokatoriams, biologiškai aktyviems maisto papildams, kurie trukdo riebalų rezorbcijai iš maisto, antidepresantams, turintiems anoreksinį efektą. Tokių metodų rezultatai gali būti įspūdingi ir lygiai taip pat – verktinai liūdni. Neretai merginos, praktikuojančios lieknėjimą medikamentais, vietoje laukiamo vakarėlio ar kitokio linksmo renginio, papuola į ligoninės priimamąjį.
Įvairius medikamentinius lieknėjimo būdus ir metodus, turi skirti gydantis gydytojas arba gydytojas – dietologas, tik po kruopštaus tyrimo.

Ženklūs
Kaip sveikai sulieknėti
Kaip sveikai sulieknėti

Tam, kad greitai ir be liūdnų pasekmių sulieknėti iki tam tikros datos, būtina vykdyti visą kompleksą priemonių, skirtų kūno masės sumažinimui. Maksimalaus efekto galima pasiekti naudojant bado dietas, iškrovos dienas, apsisiautimus antklodėmis su moliu ir eteriniais aliejais, tepantis specialiais anticeliulitiniais kremais ir šveitikliais. Taip pat, suderinus su gydytoju, galima pavartoti nekenksmingus organizmui biologiškai aktyvius maisto papildus ir vitaminus, kurie išsaugo odą, plaukus ir nagus puikiame stovyje, net ir netekus per dieną didelio kalorijų kiekio.

Baigiant, norisi pasakyti, kad efektyviausias ir saugiausias lieknėjimo būdas – nuolatinė sveika, subalansuota, saikinga mityba, lygiagrečiai su mėgiamu fiziniu aktyvumu (šokiai, joga, bėgimas, važiavimas dviračiu, plaukymas), eilė kosmetinių procedūrų, kurios puikiai atliekamos namų sąlygomis. Tik laikantis tokių reikalavimų, galima ilgą laiką išlaikyti savo figūrą ir išvaizdą aukštame lygyje, nesukeliant organizmui streso ir nepakenkiat sveikatai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *