Atsikratyti „Apelsino žievelės“ įmanoma; svarbu – tam nuoširdžiai nusiteikti

Ką tokio valgyti, kad sulieknėti? Ta pati istorija ir su celiulito problemomis. Tik šį klausimą kelti reikia kitaip: „ko negalima valgyti, norint atsikratyti celiulito“?

Teisinga mityba – ne tik geros sveikatos, bet ir gražaus, švelnaus kūno, švaraus veido ir puikios savijautos, pagrindas.

Celiulitas aplanko ne tik pilnas moteris. Tai reiškinys, nepriklausantis nuo moters konstitucijos. Tai greičiau medžiagų apykaitos problemos, kur sutrinka riebalų apykaita audiniuose. Kitaip sakant, riebalų apykaitos sulėtėjimas riebaliniuose audiniuose. Celiulitas skirstomas į dvi stadijas: kai jis matomas, paspaudus odą ir, kai matomas, neveikiant jokiai pašalinei jėgai. Celiulito priežastimis, galima įvardinti pasyvų gyvenimo būdą ir piktnaudžiavimą žalingais maisto produktais, dalinai – saldumynai ir rūkyti gaminiai. Be to, reikia šalinti iš raciono marinuotus ir konservuotus produktus, alkoholį (pagrindinis gražaus kūno priešas), saldžius, gazuotus gėrimus, perdirbtas sultis, duonos – pyrago gaminius, greito paruošimo patiekalus, traškučius, džiūvėsius, sviestą, aštrius patiekalus ir svarbiausia – druską. Druska padeda išsilaikyti organizme liekamajam vandeniui, kuris nepasišalina, kartu palikdamas organizme žalingas medžiagas, besikaupiančias poodiniuose audiniuose.

Anticeliulitinė dieta
Anticeliulitinė dieta

Tai ką galima valgyti? Galima. Tai patiekalai, išvirti garuose arba užkepti orkaitėse, be riebalų. O taip pat, reikia stebėti produktų kaloringumą.

Racioną turi sudaryti daržovės (apie 400 g kasdien), lengva, balta mėsa, žalumynai, pilno grūdo produktai, jūros produktai (pavyzdžiui, orkaitėje kepta žuvis), vaisiai (tik iki 16 valandos). Be to, košes virti vandens pagrindu, o kalcio kiekį papildyti neriebiais (iki 6 proc) ir raugintais pieno produktais.

Valgyti reikia kas 3 – 4 valandas, mažomis porcijomis. Košes geriau suvartoti iki pietų, daržoves per pietus ir vakare, pieno produktus, kaip užkandžius, vaisius – iki 16 valandos, taip pat kaip užkandį, o mėsą ir žuvį, pietums ar vakarienei.

Leidžiama du puodeliai kavos, be cukraus, o geresniam efektui – geriau 3 puodelius žaliosios arbatos į dieną.
O svarbiausia taisyklė – vanduo. Per dieną būtina išgerti du litrus vandens; ne kompoto, ne sulčių, ne sriubų, ne kavos ar arbatos… būtent – vandens. Tik švarus vanduo geba geriausiai šalinti iš audinių žalingas medžiagas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *