Patys keisčiausi lieknėjimo būdai

Ir kokių tik gudrybių nesugalvoja moterys, kad atsisveikinti su nekenčiamais kilogramais: ir nuo skanumynų atsisako, ir sportuoja, ir laikosi visokiausių dietų. Bet visa tai – įprasti metodai, kurie jau žinomi visoms ir visur. O kaip dėl neįprastų lieknėjimo metodų? Ne girdėjai apie tokius? O jie egzistuoja. Iš pirmo žvilgsnio tokie metodai gali pasirodyti keistai, bet jie iš tikro veikia ir daug damų, pasinaudoję šiomis netradicinėmis metodikomis, numetė ne mažą kilogramų kiekį.

Neordinarūs lieknėjimo metodai

Aptempiančių rūbų nešiojimas. Kai mergina priauga kelis kilogramus, ji iš karto pradeda vilkėti laisvais rūbais. Tokiu atveju ji mato, kad apdaras jai tinka ir todėl leidžia sau skaniau pavalgyti. Ir tai ji tęsia ganėtinai ilgai, ko pasekoje – pasitaiso. Todėl visada geriau nešioti aptempiančius rūbus, kaip indikatorių, kuris parodys, kad reikia riboti apetitą, nes rytoj ir į tuos netilpsi.

Norite sulieknėti – nustokite lankytis sporto salėje. Daugelis moterų lanko sporto, treniruoklių sales, su tikslu sulieknėti. Ir daro tai per jėgą. Bet jeigu tau to nesinori, tai ir nedaryk. Geriau užsiimk tuo, kas tau patinka, pavyzdžiui, sodininkystė ar daržininkystė. O taip pat, savais reikalais, gali vaikščioti pėsčiomis. Tokiu būdu tu užsiimsi tik tuo, kas iš tikro suteikia malonumą ir sudeginsi kalorijas. Toks sulieknėjimas bus efektyvesnis, nes lieknėjimo būdas, suteikia tau malonumą ir džiaugsmą.

Iš savo gyvenimo išbrauk nesveikus produktus. Pasek, kad tavo virtuvėje nebūtų nesveikų produktų, kuriais tu mėgai save palepinti. Išmes visus čipsus, saldainius, riebius produktus. Vietoje jų, pripirk daržovių, džiovintų vaisių, riešutų ir šviežių vaisių.

Valgykite rytietiškomis lazdelėmis. Jomis tu taip greitai, kaip su peiliu ir šakute, valgyti negalėsi. O jei dar valgyti neįprasta savo ranka, tai tau pavyks suvartoti mažesnę porciją, bet užtai greičiau pasisotinsi.

Valgyk savo neįprasta ranka. Žiūrint kokią nors įdomią laidą ar filmą, taip ir norisi kažką sukramtyti, o tai provokuoja svorio prieaugį. Neatimk iš savęs šio skanaus malonumo, bet į burną kąsnelį įdėk neįprasta, kaire (jei kairiarankė – dešine) ranka. Tokiu atveju tu suvalgysi žymiai mažiau.

Pasirink sunkiai prieinamus produktus. Jei tu mėgsti spragėsius ar traškučius, pakeisk juos pistacijomis ar apelsinais. Prieš tai, kaip įdėti juos į burną, tau reiks truputį padirbėti: išlukštenti kevalą ar nulupti žievelę. Todėl tu jų suvalgysi mažiau.

neįprasčiausi lieknėjimo būdaiNeįprasčiausi lieknėjimo būdai

Pusryčiauk desertais. Tortukus, sausainiukus, saldainiukus ir pyragaičius geriau vartok pusryčiams. Pradėk rytą šiais skanėstais ir tau nereiks jų valgyti nakčiai.

Naudok taisyklę „du iš trijų“. Laikantis šios taisyklės, tu gali pasmaguriauti tik dviem draudžiamais produktais: pavyzdžiui, iš grandinėlės kokteilis, duona, desertas, išrink tik du desertus. Trečiu tu jau nesusigundysi ir greičiau sulieknėsi.

Vadovaukis savo uosle. Mokslininkų įrodyta, kad dažnai uostant pipirmėčių, bananų ir žalių obuolių kvapus, pavyksta sulieknėti. Eksperimentinės grupės dalyviai, pusės metų bėgyje, uostė būtent šiuos produktus. Moterims pavyko atsikratyti nuo13 iki 18 kilogramų, priklausomai nuo uostymų dažnio. Galima prieiti išvados, kad žmogaus smegenys pasiduoda savotiškai apgaulei; tartu tu visa tai suvalgei, o natūroje – to neįvyko. Dėl to tu ir lieknėji.

Valgyk ir valgydama, žiūrėk į save veidrodyje. Jei tu stebėsi save veidrodyje valgio metu, tu sulieknėsi. Juk tu sustosi, kai pamatysi, kad valgai labai kaloringą maistą.

Valyk dantis po valgio. Suvalgyk pagrindinį maistą, atsisakyk deserto ir išsivalyk dantis mentolo aromato pasta. Dėka mentolio kvapo, smegenys gaus signalą, kad tu jau pavalgei ir tavo apetitas bemat sumenks. Be to, mentolio skonis blogai susimaišo su kitais kvapais, todėl, po tokios dantų pastos, jokių desertų nesinorės, nes jie, paprastai, bus neskanūs.

Viskas aplink tave, turi būti mėlynos spalvos. Persidažyk savo virtuvę žydrai – mėlynais atspalviais, nusipirk mėlynus indus ir mėlynas staltieses. Jei žmogų supa mėlyna aplinka, jis suvalgo 30 proc. mažiau, nei įprastai. Tai galima paaiškinti tuo, kad pasąmonėje, mėlyni atspalviai asocijuojasi su pelėsiu, todėl ir suvalgoma mažiau. O štai, norint apetitą pakelti, naudojami geltoni ir raudoni atspalviai. Šie teiginiai taip pat įrodyti mokslinių tyrimų duomenimis.

Valgyti reikia tylumoje. Kaip taisyklė, kuo aplinka triukšmingesnė, tuo daugiau žmogus suvalgo. Jei valgis į skrandį patenka triukšmingoje aplinkoje, tai žmogaus smegenims sunku bus nuspręsti, sotus žmogus ar dar ne. Būtent dėl to, pietauti ar vakarieniauti prieš televizoriaus ar kompiuterio ekraną, draudžiama. Tu juk nebūsi pilnai susikaupusi tam, ką valgai ir po 2 – 3 valandų, vėl gali būti alkana.


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *