Pusryčiai lieknėjantiems

Kokie turi būti pusryčiai lieknėjančioms.
Idealūs pusryčiai
Pusryčiai energijos šaltinis.
Sveika mityba
Sveikiausi pasaulyje pusryčiai.
Patarimai lieknėjančioms

Pusryčiai lieknėjantiems. Daugelis moterų, norinčių lieknėti, mano, kad pusryčius galima ignoruoti. Tačiau tai būtų didžiulė klaida.

Dietos metu, pusryčiauti yra būtina ir maža to, pusryčiai turi būti sočiausi. Jei jūs sočiai nepavalgysite ryte, antroje dienos pusėje jus užklups žvėriškas apetitas ir vargu, ar jūs bsugebėsite atsispirti persivalgymui. O kalorijos, gautos antroje dienos pusėje, dėl sulėtėjusios medžiagų apykaitos, nusės ant jūsų klubų ir pilvo, riebaliniu pavidalu.
Pirmasis dienos maitinimasis turi būti ne tik sočiausias, bet ir naudingas. Pageidautina, kad kartu su pusryčiais, organizmas gautų baltymų, angliavandenių, nesočiųjų riebiųjų rūgščių, ląstelienos, o taip pat vitaminų ir mineralų.

Pusryčiai lieknėjantiems. Ką valgyti pusryčiams

Teisingi pusryčiai jungia prie savęs tokius patiekalus:

Avižinė košė

Dietologų nuomone, avižinė košė – idealiausi pusryčiai lieknėjant. Sudėtiniai angliavandeniai, esantys jos sudėtyje, ilgam palaiko soties jausmą; ląsteliena padeda valytis žarnynui, o vitaminai ir mineralai, teigiamai veikia organizmo būklę. Dietiniam stalui, geriausia imti avižų dribsnius. Noriu pabrėžti, kad greito paruošimo košės, dietoms netinka.

Pusryčiai lieknėjantiems
Pusryčiai lieknėjantiems

Grikių košė

Grikių košė beveik neatsilieka nuo avižinės. Ji turtinga baltymais, ląsteliena, B grupės vitaminais ir mineralais. Grikių košė greitai ir ilgam prisotina organizmą ir pagerina virškinimą. Net jeigu jūs „sėdite“ ant dietos, nepamirškite į grikių košę įdėti truputėlį sviesto. Jis padeda lengviau įsisavinti riebaluose tirpstančius vitaminus ir organizmą papildo nepamainomomis polinesočiosiomis riebiosiomis rūgštimis.

Kiaušiniai

Kiaušiniuose yra daug baltymų, kurie lėtai įsisavinami ir ilgam palaiko soties jausmą. Pusryčiams geriausiai valgyti virtus kiaušinius arba garuose paruoštą omletą. Į omletą galima įdėti daržovių (pomidorų, bulgariškų pipirų, žalumynų), o kiaulienos ir dešrelių, geriau atsisakyti.

Rauginto pieno produktai

Neriebi varškė, natūralus jogurtas ir kefyras, puikiai tinka pusryčiams. Šie produktai organizmui tiekia baltymus ir vitaminus, o be to, normalizuoja žarnyno mikroflorą. Į varškę galima pridėti įvairių vaisių ir uogų.

Tyrelės

Jų gamybai galima naudoti įvairias vaisių, daržovių, uogų ir pieno kombinacijas. Visi šie ingredientai gerai blenderiu susmulkinami iki tyrelės konsistencijos. Su tokiu patiekalu organizmas gauna daug baltymų, vitaminų ir ląstelienos.

Kokie neturi būti pusryčiai lieknėjimui

Jeigu norite sulieknėti, ant jūsų pusryčių stalo neturi būti greito paruošimo košės, musai, saldieji jogurtai ir sūreliai su priedais. Atsisakykite keptų patiekalų, rūkytos ir riebios mėsos; negerkite parduotuvinių sulčių – jose labai daug cukraus.

Kaip sulieknėti per 5 dienas
Diena pirma. Pusryčiai – 2 virti kiaušiniai, 1 didelis apelsinas, 1 tarkuota morka, puodelis kavos. Pietūs – 1 obuolys ir 10 didelių juodųjų slyvų..
Pagrindinės lieknėjančiųjų klaidos
Pusryčiai – energijos šaltinis. Dietos – pagrindinės klaidos. Ar mums reikalingi riebalai. Visų pirma, reikia išsiaiškinti – ką reiškia lieknėjimas..
Kiek kalorijų reikia į dieną, kad sulieknėti?
Žemo kaloringumo pusryčiai. Kiek kalorijų mes valgysime per pusryčius? Labai nedaug, jei pusryčius gaminsime iš grūdinių kultūrų – košes.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *