Skani dieta: sudie papildomi kilogramai greitai ir visam laikui!

Kad mūsų organizmas lieknėtų, būtina sukurti kalorijų deficitą, tai yra laikytis dietos. Paprastai dietos sudarytos keletui dienų, ir žada greitą svorio praradimą 6 – 12 kg.

Skanios dietos ypatumas tame, kad ji gali tapti Jūsų pastoviu mitybos rėžimu, nes joje yra visi produktai, aprūpinantys organizmą vitaminais ir mineralais. Laikantis šios dietos viskas tirpsta vienodai nepalikdamos po savęs alkanų akių, pasiruošusių iš karto pasibaigus rėžimui pulti prie keptų bulvių ar torto.

Taisyklė ir patarimai laikantis skanios dietos

Laikantis mitybos rėžimo, nesinori jo pažeisti ir sugrįžti ten nuo kur pradėjote.

Tam reikia įsisavinti keletą taisyklių:

  • Per dieną reikia išgerti apie 2 litrus vandens, kartais alkis tai tiesiog troškulys. 2 litrai – tai tik gryno vandens, čia neįeina arbata, kava ar kompotai. Kiekvieną rytą, 20 minučių prieš pusryčius, reikia išgerti 200 – 300 mililitrų šilto vandens, jis pažadins jūsų skrandį.
  • Kavą galima gerti tik kartą per dieną ir tik ryte, ir tik be cukraus, nes tai gali sukelti jums sveikatos problemų. Beje kapučino, late ir kitų skanumynų būtina atsisakyti.
  • Dietos metu galima valgyti duoniukus, juodą šokoladą ir mažo kaloringumo kepinius, bet tik pirmoje dienos pusėje.
  • Valgymai turi būti išskaidyti į 6 – 7 kartus, paskutinis 3 – 4 val. prieš miegą.
  • Stenkitės vengti produktų su konservantais, juose daug daugiau kalorijų, nei tokiuose pat šviežiuose.
  • Sportas padės ne tik greičiau atsikratyti bereikalingų riebalų, bet ir padės padaryti Jūsų formas patemptas ir gražias. Jeigu neturite laiko fitnesui ar baseinui, tai namuose būtinai atsiras 20 – 30 laisvų minučių, kurias galėsite paskirti sau.
  • Atsikratykite įpročio naudotis liftu. Lipant laiptais galima ištreniruoti šlaunis, sėdmenis ir netgi nugarą.
  • Kasdieniniai pasivaikščiojimai. Nebūtina specialiai eiti pasivaikščioti, nes po darbo dienos, to daryti visai nesinori. Galima anksčiau atsikelti ir į darbą eiti pėsčiomis, jeigu jis labai toli, galima eiti keletą stotelių.

Dietų įvairovė

Kiekvienas žmogus turi savo dienos rėžimą, savo darbą ir poilsį, pagal tai reikia pasirinkti savo dietos tipą. Taip pat galima suderinti dvi dietas, galima kažką pašalinti, o kažką pridėti, svarbiausia, kad vakarienei nebūtų tortas.

Dieta gerai nuotaikai

Skani dietaSkani dieta

Tokia dieta tiks visiems, net seneliams ir vaikams. Ji sudaryta savaitei, svorio praradimas nedidelis, nuo 3 iki 4 kilogramų, bet ir maisto atsisakyti nereikia.

Meniu pavyzdys:

  • Pusryčiai: vienas virtas kiaušinis arba košė, arbata arba kava.
  • Priešpiečiai: šviežios arba virtos daržovės, morsas arba kefyras.
  • Virta vištos krūtinėlė, salotos arba troškintos daržovės, bulvės virtos arba keptos, ir prie arbatos galima sūrio.
  • Pavakariai: sūrelis su džiovintais vaisiais, šviežios daržovės.
  • Vakarienė: žuvis, daržovės, garnyrui gali būti ryžiai.

 

Jeigu Jūs einate vėlai miegoti, būtina įtraukti antrą vakarienę, tai gali būti daržovių arba vaisių salotos. Beje vaisių ir daržovių galima valgyti neribotai.

Sriubos dieta

Ši dieta lengva ir skani, o svarbiausia galima prarasti per 7 dienas apie 5 – 6 kilogramus.

Į meniu įeina:

  • Sriuba, bet kuriuo paros metu.
  • Pusryčiams galima košės.
  • Pietums galima antrą patiekalą.
  • Galima valgyti šviežių vaisių ir daržovių.

Sriuba turi būti liesa, kopūstų arba burokėlių, taip pat gali būti paprastas sultinys.

Vaisių dieta

Dieta skani, net labai, bet griežta ir šiek tiek aštri. Dietos metu vaisių galima valgyti kiek nori, pageidautina, kad kas antrą dieną vaisiai keistųsi. Nakčiai nepatartina valgyti bananų ir vynuogių.

Į dietą būtina įtraukti:

  • Moliūgus.
  • Melionai
  • Kiwi/li>
  • Greipfrutai
  • Uogos

Be vaisių galima naudoti virtą vištieną ir žuvį.

Tokiai dietai reikia išmokti gaminti vaisių piure ir ragu. Piure gali būti iš kivi, braškių ir banano ir kitų vaisių, susmulkintų trintuvu. Ragu gali būti pagaminta ryžių pagrindu, su džiovintais vaisiais ir obuoliais

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *