Sužinokite savo idealų svorį

Šiuo metu yra daug būdų, sužinoti savo idealų svorį. Bet labiausiai priimtina ir mėgstama ši formulė: svorį (kg), reikia padalyti iš ūgio (metrais), pakelto kvadratu. Pavyzdžiui, Jūsų svoris yra 54 kg, o ūgis 1,64 metro. Vadinasi, reikia „54 padalinti iš 1,64 × 1,64. Rezultate gaunama 20 (dešimtosios ir šimtosios nėra svarbu).

Jei šis skaičius yra būdingas asteninio tipo moterims (su plonais kaulais), tada tai yra puikus rodiklis. Jeigu pateiktame pavyzdyje ūgis ir svoris priklauso moteriai hypersthenic tipo (plačiais kaulais), tai jai puikus rodiklis bus 23, 24. Vidutinio sudėjimo savininkėms, idealiu atveju, turėtų pakakti apie 21 arba 22 vienetų svorio indekso.

Kaip apskaičiuoti idealų savo svorį

Tačiau vis dėlto nereikia priimti šių duomenų kaip tikros tiesos. Nes apskaičiuojant idealų svorį reikia atsižvelgti į tokius rodiklius kaip svoris paauglystėje, svoris prieš gimdymą ir po gimdymo, o ir kelių. Be to, moterys, kurios nuolat užsiima jėgos sporto šakomis, svorio indeksas bus šiek tiek didesnis nei įprastai, tačiau tai visiškai nereiškia, kad kilogramai priaugę dėl papildomų kilogramų, gauti iš mėsainių ir riebaus maisto. Tai tiesiog raumenų masės augimo rezultatas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *