Produktai, kurie turėtų būti kiekvienoje virtuvėje

The Huffington Post leidinio redakcija apklausė keturis profesionalius dietologus ir sveikos mitybos specialistus, kad išsiaiškinti, be kokių ingredientų ir produktų, jie negalėtų apsieiti. Rezultate išaiškėjo, kad tarp būtinųjų produktų ir ingredientų, nėra brangių ar deficitinių produktų.

1. Kiaušiniai

Pasak dietologų, šaldytuve visada turi būti kiaušinių; juk jie gali būti valgomi ryte, per pietus ir vakare.
„Kiaušiniai turtingi baltymais ir turi savyje labai daug maistingųjų medžiagų, tame tarpe 11 vertingų vitaminų ir mineralų. Galima pagaminti omletą – puiki, greita ir lengva vakarienė. Galima taip pat pagaminti patiekalą iš virto kiaušinio, supjaustyto griežinėliais, su pomidorais, grybukais ir špinatais. Vienu žodžiu, kiaušiniai – puikus variantas tiems, kas veda sveiką gyvenimo būdą“ – sako australų garsi dietologė, Džemma Ochanlon.

2. Šalto spaudimo alyvuogių aliejus

Alyvuogių aliejus gali būti naudotinas visiems patiekalams gaminti. Jis užkerta kelią širdies – kraujagyslių sistemos negalavimams ir skatina maisto medžiagų greitesnį įsisavinimą. Be to, alyvuogių aliejuje daug natūralių antioksidantų.

Produktai kuriuos verta turėti kiekvienoje virtuvėje

Sveikas maistas
Sveikas maistas

3. Pienas, sūris ir jogurtas

Jogurtas ir sūris – puikus baltymų, kalcio, magnio ir kalio šaltinis. Be to, išgėrus stiklinę jogurto ar suvalgius gabalėlį sūrio, galima ilgam numalšinti alkį. Pieno produktai – puiki alternatyva žalingiems saldiems ir keptiems užkandžiams.

4. Žalumynai ir prieskoniai

Žalumynų ir prieskonių dėka, galima priduoti patiekalams aromato ir pagerinti skonį. Be to, natūralios žolės ir prieskoniai, ženkliai sveikesni, negu įvairūs pramoniniai skonio ir kvapo stiprikliai.

5. Riešutai

Riešutus galima vartoti kaip užkandį ir pasmulkinus, pridėti į košes, musus, jogurtą, salotas ir kitus patiekalus. „Riešutai – puikus baltymų šaltinis, kurie padeda palaikyti cukraus kiekį kraujyje ir sumažina potraukį saldumynams. Taip pat jų sudėtyje daug maistinių medžiagų, kaip magnis, cinkas, kalcis. Jie labai naudingi ir greitai numalšina alkį“ – sako dietologas.

6. Žolinės arbatos

Tokios arbatos labai naudingos sveikatai ir gerai numalšina troškulį. Dietologai pažymi, kad žolinės arbatos, gera alternatyva rytinei kavai; juk jos gerokai sveikesnės ir daro didelę ytaką stiprinant sveikatą ir gerinant nuotaiką bei savijautą.

Video sveikas maistas virtuvėje

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *