Trijų dienų dieta. Tokios dietos gali laikyti kiekvienas

Trijų dienų iškrovos dieta – puikus būdas numesti keletą papildomų kilogramų ir neprarasti psichologinės pusiausvyros, kaip atsitinka atsisakant maisto ilgesnį laiką. Šios paprastos dietos pagalba galima žymiai sumažinti riebalų atsargas probleminėse srityse: ant juosmens ir pilvo.

Pirmoji diena

Išsivirkite vienos dienos ryžių porciją be druskos ir cukraus. Vieniems ši porcija bus 2 stiklinės, kitiems užteks vienos. Reikia įsiklausyti, ką sako jūsų kūnas.
Kad išvirti ryžiai būtų birūs, reikia prieš verdant juos nuplauti bent tris kartus švariu vėsiu vandeniu. Rytų virtuvės virėjai rekomenduojama plauti ryžius „septyneriais vandenimis“. Taip pašalinamas krakmolo perteklius.
Vienai stiklinei ryžių reikia dviejų stiklinių verdančio vandens, ryžiai verdami ant silpnos ugnies, sandariai uždengti puode su storu dugnu. Ryžių maišyti ir išvis liesti nėra reikalo. Po 20 minučių išjunkite viryklę, palikdami ryžius pastovėti, kol patiekalas atvės iki valgymui tinkamos temperatūros.
Šią dieną gerti galima tik nesūdytas pomidorų sultis.

Kaip sulieknėti


Trijų dienų dieta
Kaip pasirinkti dietą

Antroji diena

Šią dieną reikia skirti pieno produktų dietai, t.y. kefyrui ir varškei. Varškės galima valgyti tiek, kiek norime, vos tik pabunda alkio jausmas. Kefyrą reikėtų gerti neriebų, bet jei esate pripratę prie 2,5-3 % riebumo kefyro, nieko baisaus. Pieno rūgštis ir naudingos bakterijos sunaikins riebalų perteklių patys.
Nei kefyro, nei varškės negalima sūdyti, saldinti, gardinti grietine arba uogiene. Reikėtų valgyti minkštą varškę ar pasigaminti ją namuose.

Trečioji diena

Paskutinę iškrovos dieną paskirsime mėsai. Pagrindinė sąlyga: mėsa turėtų būti virta. Tinka „balta“ vištiena, kalakutiena, triušiena, veršiena arba liesa kiauliena. Galima valgyti tik raumenį be odos ir riebalų.
Gerti šią dieną galima tik žaliąją arbatą be cukraus – ji pašalins laisvuosius radikalus, žalingus perdirbtus produktus.
Rezultatas – iš organizmo pasišalins nereikalingas vanduo, druskos ir šlakai, pagreitės medžiagų apykaita, bus lengviau numesti nereikalingą svorį.
Tokios paprastos, nevarginančios dietos galima laikytis kartą per mėnesį. Tuo metu stenkitės neplanuoti apsilankymų svečiuose, kur būsite gausiai vaišinami. Stenkitės vengti stresinių situacijų ir pergyvenimų. Fizinius pratimus, įskaitant ir kasdienę mankštą su daug energijos reikalaujančiais pratimais, patartina apriboti arba palengvinti, o su treniruokliais nereikia dirbti intensyviai. Idealiu atveju dietos laikotarpiu reikėtų užsiimti maloniais pasivaikščiojimais, skaitymu, gera muzika, įdomiais filmais, savo mėgstamais pomėgiais, kūryba…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *